A HR Tükör kutatás célja, hogy a résztvevő vállalatok vezetőiben élő “HR kép”, és a HR önképének összevetésével az egyezések, illetve eltérések mentén szervezeti párbeszéd induljon el, melynek fókusza a HR működésének, valamint a HR és a vezetők együttműködésének fejlesztése. A kutatás online kérdőív kitöltésével történik, a 360° visszajelzés módszertanára alapozva. Ezt kiegészíthetik fókuszcsoportos, vagy egyéni vezetői interjúk, a résztvevők igényei szerint.
2013 és 2015 között 6 kutatási fordulóra került sor. A kutatásban résztvevő cégek: Aegon,
ÁAK, Avon, BAT, BNP – Paribas, Brooks Instruments, Coca-Cola, CTDI, Danone/Győri Keksz,
Dreher, EGIS, Erste Bank, E.ON Földgáz, E.on Hungária, FCI Connector, Fővárosi Vízművek, Friesland, GlaxoSmithKline, Graboplast, Groupama, HBO, IBM, ING Bank, KPMG, K&H Bank, Lay’s, Lear, Lilly, Magyar Nemzeti Bank, Magyar Posta, Messer Hungarogáz, Metro, Microsoft, NN Biztosító, Nokia, Oracle, Philip Morris, Procter & Gamble, PWC, Raiffeisen, Richter, Sanofi, Sanoma, Sara Lee, Shell CEE, Sodexo, Sykes, Telenor, TetraPak, TV2, Wallis, Wolters Kluver, Xerox